Harrastepajat nuorille

Järjestämme keväällä 2024 sarjan erilaisia harrastusten kokeilupajoja 9-16-vuotiaille nuorille. Tarkoituksena on luoda matalan kynnyksen harrastehetkiä tarjoten erilaisia harrastusideoita ja ajan vietettä.

Pajat ovat nuorille maksuttomia.

Työpajojen vetäjinä käytämme mahdollisimman paljon lähialueiden yrityksiä ja yhteistyökumppaneitamme.

Kaikki pajat järjestetään Kämmenniemen Nuorisokeskuksella, Nuokulla. Paavolantie 4.

Pajoihin voi tulla koko ajaksi tai vain osaksi aikaa. Osallistuja on vastuullamme silloin, kun hän on pajatilassa (Nuokku).

Hankimme pajoihimme materiaalit ja muut tarvikkeet noin 15 henkilölle. Takaamme materiaalit ja muut välineet kaikille ennakkoon ilmoittautuneille. Pajaan voi kuitenkin tulla myös ilman ilmoittautumista.

Ilmoittautuminen: teisko-aitolahti.yhdistys@mll.fi

Osallistujat on vakuutettu yhdistyksen toimesta. Huomioithan, että vakuutuksemme kattaa vain pajatilassa (Nuokku) olevat osallistujat.

Tiedottaminen tulevista pajoista tapahtuu pääosin lähialueiden Facebook-ryhmissä sekä sivuillamme ja some-kanavissamme.

Tulevat pajat:

su 21.4. klo 14–17 Maalauspaja