Yhdistyksen toiminta

Olemme Mannerheimin Lastensuojeluliiton Teisko-Aitolahden paikallisyhdistys. Toimintamme keskus on toistaiseksi ainakin Kämmenniemessä, jossa olemme aktiivisesti vaikuttaneet viimeisen parin vuoden ajan. Toimimme lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi yhteistyössä lähialueen muiden toimijoiden kanssa. Juuremme ovat pitkällä. Yhdistyksemme on perustettu yli 100 vuotta sitten.

Mahdollistamme lähialueen lasten harrastuksia sekä olemme mukana erialaisissa tapahtumissa.

Kevään 2024 kerho- ja kurssitoimintamme käynnistyi 15.1. Kerkeät vielä mukaan tammikuun ajan. Luvassa on vauhdikasta tanssia, hienoja akrobatiatemppuja, sirkustaiteiluja ja temppukerhoja 3–8-vuotiaille. Kaikki harrastukset sijaitsevat Kämmenniemen koululla.

Löydät harrastustoimintaan liittyviä tarkempia tietoja täältä.

Sosiaaalisessa mediassa päivitämme kuulumisiamme sekä mainostamme tulevia tapahtumiamme. Katso ajankohtaiset asiat Facebookista ja Instagramista!

Onko sinulla idea, kysymys tai haluatko toiminnastamme lisätietoja. Voit olla koska tahansa meihin yhteydessä sähköpostitse teisko-aitolahti.yhdistys@mll.fi

Haemme joukkoomme lisää lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnista kiinnostuneita vapaaehtoisia. Tule mukaan suunnittelemaan lähialueen toimintaa tai auta tapahtumien ja harrastusten toteuttamisessa. Pienikin panostus on meille suuri! Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse tai tartut hallituslaisia hihasta.

Nähdään kerhoissa, kursseilla ja tapahtumissa!