Maalaustyöpaja Kämmenniemen Nuokulla su 21.4. klo 14–17

9.4.2024

Tervetuloa maalaustyöpajaan maalaamaan akryylimaaleilla. Opit erilaisia maalaustekniikoita ja rakennat lopulta omanlaisesi, kotiin vietävän työn.

Mitä? Maalaustyöpaja
Milloin? su 21.4.2024 klo 14–17
Kenelle? 9–16-vuotiaat vanhemman kanssa tai ilman
Missä? Kämmenniemen Nuorisokeskuksella, Nuokulla. Paavolantie 4

Paja järjestetään yhteistyössä Latvarellin kanssa. Kuvataiteilija Pauliina Hautala on mukana opettamassa, inspiroimassa ja auttamassa.

Paja on suunnattu 9–16-vuotiaille nuorille, ja se on osa yhdistyksemme nuorille suunnattujen työpajojen sarjaa. Lisätietoja työpajoihin liittyen löydät täältä.

Osallistuminen työpajoihin on maksutonta.

Tarjoamme materiaalit ja työvälineet noin 15 osallistujalle. Paikan päällä on myös pientä naposteltavaa.

HUOM! Ota työpajaan mukaan vaatteet, jotka saavat sotkeentua. Voit myös halutessasi ottaa mukaan omat eväät. Nuokulla on mahdollisuus lämmittää ruokaa.

Taataksesi itsellesi materiaalit ja työvälineet, ilmoittaudu etukäteen: teisko-aitolahti.yhdistys@mll.fi
Paikan päälle voi myös tulla ilman ilmoittautumista omien menojen mukaan.

Nähdään maalauksen merkeissä!