Tervetuloa yhdistyksemme jäseneksi!

Onko sinulla halua ja aikaa tulla mukaan yhdistystoimintaan?

Tule tutustumaan toimintaamme kaikille jäsenillemme avoimiin kevät- ja syyskokouksiin, tapahtumiin tai soita ja kysy lisää. Löydämme varmasti sinua kiinnostavan toimintamuodon.

Muuttuvat elämäntilanteet aiheuttavat aina pientä vaihtuvuutta porukassamme ja jokaisen työpanos on tervetullut.

Pelkän jäsenmaksun maksaminenkin riittää ellet halua olla aktiivinen.

Olemme iloisia kaikesta saamastamme tuesta!

Jäseneksi pääset liittymään täällä!⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Jäsenmaksu

Vuoden 2023 MLL:n Aitolahden paikallisyhdistyksen jäsenmaksu

25,00 € / aikuinen,

12,50 € /nuorisojäsen (15-17 vuotiaat).

Myös lapsi voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi.

--------

0 - 11-vuotiaat saavat MLL:n Ipanakortin, joka on voimassa sen vuoden loppuun, jolloin lapsi täyttää 12 vuotta. 12 - 14-vuotiaat saavat vuoden voimassa olevan MLL:n Euro<26-kortin. Heiltä ei peritä jäsenmaksua. 15 - 17-vuotiaat nuoret saavat myös MLL:n Euro<26-kortin. Heidän jäsenyytensä maksaa puolet paikallisyhdistyksen jäsenmaksusta. Jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Lisätietoa nuorten jäsenyydestä saat MLL:n Nuortennetistä, jonka kautta nuoret voivat myös liittyä MLL:n jäseneksi.

Jäsenyytesi on voimassa muutaman arkipäivän kuluttua liittymisilmoituksen vastaanottamisesta.

Noin kuuden viikon kuluessa saat postitse kirjallisen vahvistuksen jäsenyydestäsi sekä jäsenkorttisi. Vuoden alussa liittyville lähetetään jäsenkortti ja jäsenmaksulasku maaliskuussa ns. päälaskutuksen yhteydessä.