Nuorille suunnatun kevään työpajasarjan aloittaa Rooli- ja lautapelipaja lauantaina 16.3.

7.3.2024

Tervetuloa rooli-ja lautapelipajaan lauantaina 16.3. klo 14-18. Paja pidetään Kämmenniemen Nuorisokeskuksen, Nuokun tiloissa Kämmenniemen koululla.

Paja on suunnattu 9–16-vuotiaille nuorille ja se on osa yhdistyksemme nuorille suunnattujen työpajojen sarjaa. Osallistuminen työpajoihin on maksutonta.

Mitä? Rooli- ja lautapelipaja
Milloin? la 16.3. klo 14-18
Kenelle? 9–16-vuotiaille
Missä? Kämmenniemen Nuorisokeskuksessa, Nuokussa. Paavolantie 4.

Tule mukaan oppimaan uusia pelejä, tai muistelemaan ja fiilistelemään jo sinulle tuttuja pelejä. Tapahtuma on suunnattu niin aloittelijoille kuin myös jo pitkään pelanneille. Tarjolla on monipuolisesti erilaisia pelejä niin rooli- kuin myös lautapelimaailmasta.  Halutessasi voit myös ottaa mukaan oman pelisi.

Ilmoittautumalla tapahtumaan takaat itsellesi pelipaikan. Voit kuitenkin tulla paikan päälle sinulle sopivana ajankohtana myös ilman ilmoittautumista.

Ilmoittautuminen (ei pakollinen): teisko-aitolahti.yhdistys@mll.fi

Pajassa toimivat ohjaajina Minna ja Joonas Melartin, jotka opastavat pelien säännöissä ja pelivalinnoissa sekä auttavat tarpeen tullen. Minnalta ja Jarkolta voit myös kysellä hyviä pelivinkkejä kotiin!

Maalis-huhtikuussa tulossa myös taidepainotteisia työpajoja. Pysy kuulolla!