VEKARAn ohjeet

1. VEKARA on tarkoitettu MLL Aitolahden paikallisyhdistyksen jäsenille, Facebook-ryhmämme jäsenille sekä alueellamme (Teisko, Aitolahti, Nurmi, Sorila, Olkahinen, Kumpula, Tasanne, Atala) asuville lapsiperheille.

2. VEKARA:ssa voit ilmoittaa vuokralle/lainaan lapsille ja perheille käyttökelpoisia tavaroita, kuten suksipaketit, polkupyörät, potkulaudat, rullaluistimet, retkeilyvarusteet, matkasängyt ja muut matkailuvarusteet, syöttötuolit, pinnasängyt ja muut kalusteet, turvaistuimet, vaunut, rattaat ynnä muut. MLL Aitolahti pidättää oikeuden hyväksyä tuotteesi vuokrauslistalle.

3. Jokainen vuokraaja/lainaaja huolehtii itse tuotteen toimituksesta, mahdollisen maksun vastaanottamisesta sekä yhteyksistä vuokraajaan/lainaajaan. Haluamme luottaa tätä palvelua käyttäviin ihmisiin, mutta suosittelemme, että vuokralle antaja ja vuokraaja vaihtavat tarkat yhteystiedot, tekevät vuokrauksesta yksinkertaisen sopimuspohjan allekirjoituksineen, tarkistavat toistensa mahdollisen  jäsenyyden yhdistyksessä ottamalla MLL-jäsenkortin mukaan näytille sekä tarkastavan tavaran kunnon yhdessä sekä ennen että jälkeen luovutuksen. Vapaasti käytettävät sopimusmallit vuokraukseen ja lainaukseen löydät VEKARAn sivulta sekä tästä: VUOKRAUSSOPIMUSMALLI ja LAINAUSSOPIMUSMALLI.

4. MLL Aitolahti toimii ainoastaan välittäjänä ja vuokrauspalvelu VEKARAn ylläpitäjänä. MLL Aitolahti ei myöskään vastaa mahdollisista ongelmatilanteista vuokraajan ja vuokralaisen välillä.

5. Toivomme, että vuokraaja/lainaaja ilmoittaisi tuotteelleen edullisemman vuokraushinnan MLL Aitolahden jäsenille. Emme kuitenkaan voi tähän velvoittaa, joten tämä on vapaaehtoista.

5. VEKARAAN saat tuotteesi mukaan ilmoittamalla ylläpitäjälle:

- tuotteen tarkat tiedot: Tuotenimi, koko/kantavuus/tms, toimitusehdot jne. Kuvaile tuote lyhyesti mutta tarkasti, koska ainakaan toistaiseksi palveluun ei saada kuvia.

- vuokraushinnan tai tiedon, että kyseessä on lainattava eli ilmainen tuote

- edullisemmat hinnat jäsenille (vapaaehtoista)

- tarkat yhteystietosi: Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Mallia tietoihin löydät jo olemassa olevista ilmoituksista.

6. Muista päivittää tietosi VEKARAn ylläpitäjälle jos yhteystiedoissasi tapahtuu muutoksia tai tuote, joka listallamme on, ei ole enää vuokrattavissa/lainattavissa. Kun tuote on vuokralla/lainassa, ei listalle tarvitse ilmoittaa mitään vaan ainoastaan silloin jos tuote ei enää lainkaan ole saatavilla.

LAITETAAN HYVÄ KIERTOON!                                                                         Paluu VEKARAn etusivulle!