Maalauspaja 21.4. klo 14–17 Nuokulla

Järjestämme 21.4. klo 14–17 Kämmenniemen Nuorisokeskuksella, Nuokulla 9–16-vuotiaille nuorille suunnatun maalaustyöpajan. Tule mukaan yksin, kaverin tai vanhemman kanssa!

Maalaustyöpajassa pääset kokeilemaan erilaisia maalaustekniikoita. Pääset maalaamaan taulun, jonka saat vielä mukanasi kotiin.

Työpaja on osallistujille maksuton. Varaamme materiaalit ja tarvikkeet noin 15 osallistujalle.

Ilmoittautuminen ei ole pakollista, mutta suosittelemme varaamaan paikan työpajaan etukäteen. Näin varmistat itsellesi materiaalit ja tarvikkeet. lImoittaudu etukäteen: teisko-aitolahti.yhdistys@mll.fi

Työpaja on osa  yhdistyksemme nuorille suunnattujen työpajojen sarjaa. Lisätietoja työpajoista löydät täältä. Osallistujat on vakuutettu yhdistyksen puolesta sinä aikana, kun ovat Nuokun tiloissa.

Paja järjestetään yhteistyössä Latvarellin kanssa. Kuvataiteilija Pauliina Hautala on mukana opettamassa, inspiroimassa ja auttamassa.

Mitä? Maalaustyöpaja
Milloin? su 21.4. klo 14–17