MLL mukana Syysriehassa Kämmenniemessä torstaina 21.9.

15.9.2023

Olemme mukana Kämmenniemen koulun vanhempainyhdistyksen järjestämässä Syysriehassa yhdessä TeiskUn ja Teiskon VPK:n kanssa. Tapahtuma järjestetään torstaina 21.9.2023 klo 17–19.30 Kämmenniemen koululla ja kentällä.

Paikalle rakentuu toimestamme Syyskirppis. Kirppiksellä on kevätkirppiksemme tavoin myynnissä lastenvaatteita ja -tarvikkeita, harrastusvälineitä sekä leluja, mutta myös kaikenlaisten muiden kodintavaroiden, urheiluvälineiden, käsitöiden jne. myynti on sallittua. Lisätietoja löydät täältä. Varaa pöytä viimeistään keskiviikkona 20.9.2023!

Lisäksi rakennamme koulun liikuntasaliin temppuradan kaikenikäisille temppuilijoille. Temppurata on avoinna klo 18–19 ja on maksuton. Paikalla on myös jo tutuksi tullut ongintakojumme!

Kämmenniemen koulun vanhempainyhdistys myy tapahtumassa kahvia, teetä ja makkaraa. TeiskU puolestaan järjestää Kämmenniemen koulun kentällä yleisurheilukisat, joihin ilmoittautuminen aukeaa klo 17. Itse kisat starttaavat klo 18. Teiskon VPK:n nuoriso-osasto esittelee paikan päällä kalustoaan ja toimintaansa.

Olethan sinäkin tulossa?